محبوب ترین و استانداردترين تابلو مغازه در ميان تابلوسازی

استاندارد ترین و محبوب ترین تابلو مغازه

تابلو مغازه یکی از پرطرفدارترین تابلو های تبلیغاتی در میان مردم به شمار می رود. این تابلو ها در انواع مختلفی تولید می شوند. اما برخی از آن ها از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر برخوردار هستند. تابلو های چلنیوم را می توانیم به عنوان محبوب ترین تابلو تبلیغاتی به شمار آوریم.

زمانی که نامی از تابلوسازی می شونیم، اولین تابلو هایی که به ذهنمان خطور می کنند تابلو مغازه هستند. این تابلو ها را باید بگوییم جزو دسته های پر کاربرد در صنعت تابلو سازی هستند. زیرا استفاده از این دسته تابلو ها می تواند برای رونق کسب و کار بسیار با ارزش و حائز اهمیت باشد.

تابلو های مغازه در اصل شناسنامه و هویت مغازه ها به شمار می روند. زیرا هر مغازه ای با استفاده از تابلو مغازه خودش را به مردم معرفی می کند. به مشتری می فهماند که در چه زمینه ای فعالیت می کند، و برای چه نیازهایی باید به آن مراجعه شود.

این مسئله می تواند بهترین روش برای تبلیغات و بازاریابی مغازه ها به شمار رود. می دانیم که دیگر امروزه روش های تبلیغای همچون نصب بنر و… از میان رفته اند. اما استفاده از تابلوسازی همچنان به فعالیت خود مشغول هستند. زیرا هنوز هم بهترین روش برای جذب مشتری استفاده از تابلو مغازه است.

هرچند از تابلو سازی در زمینه های مختلف دیگری نیز استفاده می شود. مثلا نصب تابلو های بانک، تابلوهای شرکت های دولتی، تابلو های فروشگاهی و.. همگی از جمله روش های تابلو تبلیغاتی در دوران جدید است. اما مهمترین و محبوب ترین تابلو هایی که توسط تابلو ساز ها ساخته و طراحی می شوند، تابلو مغازه است.

تابلو مغازه جدیدتابلو مغازه چلنیومنمونه تابلو مغازه – بهترین رنگ برای تابلو مغازه – نمونه طرح تابلو مغازه – قیمت طراحی تابلو مغازه – انواع تابلو مغازه فلکسی – نصب تابلو مغازه

انواع تابلو مغازه و محبوب ترین تابلو مغازه

اصولا از تابلو های مختلفی برای مغازه ها استفاده می شود. می توانیم بگوییم یکی از مزایای استفاده و ساخت تابلو های مغازه، تنوع در نوع و طراحی آنها است. به همین دلیل بیشتر شرکت های تابلو سازی نیز در این زمینه به فعالیت میپردازند.

شرکت تابلو سازی پاسارگاد در زمینه طراحی و ساخت تابلو مغازه پیشینه ای غنی دارد. می توانید بهترین و زیباترین تابلو هایی که از استاندارد جهانی برخوردار هستند را در این شرکت مشاهده نمایید. تمامی تابلو های تبلیغاتی برای مغازه ها که توسط این شرکت طراحی و نصب شده اند، منحصر به فرد می باشند.

از این رو تابلو مغازه های شرکت پاسارگاد در دنیا خودشان را به محبوبیت بالایی رسانده اند. اما باید بدانیم چند نوع از تابلو هایی که توسط تابلو سازها طراحی می شوند، برای مغازه مناسب هستند. از طرف دیگر باید بدانیم کدام یک از این تابلو ها برای مغازه از محبوبیت بالاتری نسبت به دیگر تابلو ها برخوردار است.

بیشتر مشتری هایی که برای ثبت سفارش ساخت تابلو مغازه به شرکت مراجعه می کنند. اولین سوالی که می پرسند این است که تابلو های مغازه در چه مدل هایی تولید می شوند، و کدام یک از این مدل ها از محبوبیت بالاتری برخوردار است؟

در پاسخ به این سوال کارشناسان شرکت ما انواع تابلو مغازه را بیان می کنند. این تابلو ها در اصل تابلو استیل ، تابلو نئون پلاستیک ، تابلو وکیوم ، تابلو چلنیوم ، تابلو فلزی ، تابلو لایت باکس ، تابلو کامپوزیت، تابلو ترمووود و … می باشند. باید بگوییم در میان این مدل تابلو های مغازه ای، محبوب ترین تابلو ها، تابلو های چلنیوم هستند.

علت محبوبیت تابلو های چلنیوم برای مغازه

حتما از خودتان می پرسید چرا تابلو های چلنیوم تا این حد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند؟ باید بگوییم این این دسته از تابلو مغازه ها دارای ویژگی های خاصی هستند. این ویژگی ها منجر شده است تا این تابلو ها از محبوبیت بالایی در میان تابلو ها مغازه برخوردار باشند.

اولین بار در سال ۲۰۰ میلادی یک شرکت اسپانیایی اقدام به استفاده از حروف چلنیوم نمود. برای این کار این شرکت آلیاژ هایی از آلومینیوم را در طی مراحلی به روقه های چلنیوم تبدیل کرد. ورقه هایی که دارای سطحی آینه ای بودند. در ظاهر اگر کسی این ورقه ها را مشاهده می کرد، تصور می کرد جنس ورقه ها از استیل است.

در حالی که این ورقه ها از جنس چلنیوم بودند. پس از آن استفاده از حروفی که از ورق های چلنیوم طراحی می شوند، برای تابلو مغازه رواج یافت. از طرف دیگر این دسته از تابلوها ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز داشتند. که در محبوبیت بیشتر آنها بی تاثیر نبود.

تابلو مغازه هایی که از حروف چلنیوم ساخته می شوند، از نظر کیفیت بسیار بالا هستند. این حروف به هیچ عنوان در برابر نور آفتاب و سرما و گرما آسیب نمی بینند. از طرف دیگر زمانی که شما از این حروف برای تابلو های تبلیغاتی خود استفاده می کنید، می تواند مطمئن باشید به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ و شکل نمی شوند.

به همین دلیل تابلو مغازه هایی که با استفاده از حروف چلنیوم ساخته و طراحی می شوند، همیشه زیبایی خود را حفظ می کنند. از این رو محبوبیت بالایی در میان تابلو های دیگر مغازه کسب نموده اند. یکی دیگر از مزایایی که می توانیم برای این دسته از تابلو ها بیان نماییم، داشتن نوار اسفنجی در اطراف حروف چلنیوم است.

این نوار منجر می شود تا حروف تابلو مغازه به هیچ عنوان دچار گرد و غبار نشوند. شفافیت خود را حفظ نموده و در زمان بارش باران و طوفان نیز دچار آسیب نگردند. تمامی حروف چلنیومی که در تابلو سازی مورد استفاده قرار می گیرند دارای روکش های محافظ هستند.

این روکش ها را نباید به هیچ عنوان پیش از استفاده ورق چلنیوم از حروف جدا شوند. این روکش ها منجر می شوند تا حروف تا زمان نصب و اجرا براق بودن خود را حفظ کنند، از طرفی از خش و آسیب نیر ورقه ها را حفظ می نماید.

نکته مهمی که باید در مورد ورق های چلنیوم در تابلو مغازه به ان دقت شوند، این است که روکش های نایلونی باید در انتهای کار تابلو و در زمان نصب تابلو حتما از روی حروف چلنیوم برداشته شود. همه این ویژگی هایی که بیان نمودیم منجر شده است تا تابلو های چلنیوم به محبوبیت برسند.

 

سایر تابلو های مغازه ای که در تابلوسازی مورد استفاده قرار می گیرند

تابلو های نئون پلاستیک یک از تابلو های دیگری است که به عنوان تابلو مغازه مورد استفاده قرار می گیرد. این تابلو ها نیز تقریبا شباهت بسیاری به تابلو های چلنیوم دارند. تنها تفاوت این دو تابلو در جنس حروف آنها است. در تابلو های نئون پلاستیک از حروفی با جنس پلکسی گلاس استفاده می شود.

در این تابلو ها به هیچ عنوان از فلز استفاده نشده است. تمامی مواد اولیه آن از پلاستیک می باشد. مانند یرلانگ و سامپکس. دسته دیگری از تابلو مغازه تابلو های فلزی هستند. این تابلو ها قادر نیستند نور را از خود عبور دهند، از خودشان نیر نمی توانند نور ساطع کنند.

از این رو نیاز دارند تا توسط لامپ های ال ای دی برای نورپردازی ساخته شوند. جنس روف این تابلو های مغازه از فلز است، می توانیم بگوییم استفاده از این تابلو ها چندان مورد توجه مشتری ها قرار نمی گیرد. هر چند ساخت و طراحی آنها آسان است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به کارگاه تابلو سازی پاسارگاد می‌باشد