قدرت و تاثیر تابلوسازی - مانور تبلیغاتی

قدرت و تاثیر تابلوسازی در کسب و کار

تابلو مغازه شما قدرت مانور تبلیغاتی شما است. وقتی یک تابلو مغازه جذاب و حرفه ای میبینید ، اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند چیست؟ برداشت و اولین تصور از هر تابلو مغازه نشانه قدرت آن و میزان تاثیر تابلوسازی است ، تابلو سازی اولین ابزار بازاریابی است که باعث ایجاد آگاهی در تجارت می شود. این موضوع به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا با هزینه ای نه چندان بالا برند و فعالیت خود را در قالب تابلو مغازه به نمایش بگذارند و از پتانسیل مشتریان بالقوه بهرمند گردند.

چرا تابلو مغازه فرایند تبلیغاتی کم هزینه به شمار میرود؟

خوب ، این موضوع بستگی به این دارد که شما به سراغ سایر روش های تبلیغاتی با بازده بالا رفته باشید یا خیر. بازده اکثر روش های تبلیغاتی واقعا مشخص نیست ولی تاثیر نصب تابلو مغازه به صورت مشهود در تعداد مشتریان شما قابل مشاهده است. تقریبا تمامی مشتریان جدید و ناآشنا با دیدن تابلو مغازه شما داخل فروشگاه شما میشوند.

هزینه تابلوسازی را باید با هزینه بیلبوردهای تبلیغاتی، تبلیغات تلویزیونی و سایر روش های تبلیغاتی در این اسکیل مقایسه کرد. میزان تاثیر تابلوسازی برای تابلو مغازه در کنار این روشها قرار میگیرد. ضمنا باید یاداور شد که زمان استفاده و تاثیرگذاری این تابلو دائمی است. یعنی تا زمانی که تابلو شما پابرجاست شما را تبلیغ میکند. پس ماندگاری یک تابلو مغازه از اهمیت بالایی برخوردار است. طول عمر تابلوسازی دغدغه بسیاری از صاحبان مشاغل هنگام سفارش تابلو مغازه خود است.

طول عمر تابلو مغازه به چه عواملی بستگی دارد؟

مطمئنا با اصطلاحاتی مانند چلنیوم ، پلکسی ، کامپوزیت ، ترموود ،تابلو وکیوم ، لایت باکس و تابلو استیل آشنا هستید. جنس متریال مورد استفاده در تابلوسازی به صورت مستقیم بروی قیمت یک تابلو مغازه تاثیر میگذارد. برای مثال استفاده از مواد درجه دو برندهای مطرح بهتر از مواد درجه یک برندهای متفرقه است.

مثلا در مورد فلز استیل، استفاده از ورق یک میل استیل ۳۰۴ آینه ای به عنوان یک متریال مرجع مطرح است. این محصول با ورق های نازک تر، استیل ۲۰۱ و ورق مولتی استیل قابل جابجایی است. که تاثیر مستقیم روی کارکرد و قیمت تابلو مغازه دارد. قیمت این ورقها تا ۳۵ درصد روی قیمت تمام شده تاثیر گذار است.

قیمت تابلوسازی

در حال حاضر قیمت اس ام دی های مورد استفاده در تابلو مغازه بین ۱۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان است. پس تعداد و جنس اس ام دی های استفاده شده در یک تابلو مغازه تاثیر مستقیمی روی قیمت تمام شده یک تابلو دارد. فرض کنید برای یک تابلو ۲۰۰۰ عدد لامپ ۶۰۰۰ تومانی استفاده شود یا ۱۰۰۰ عدد لامپ ۱۰۰۰ تومانی. فقط اختلاف قیمت تاثیر گرفته از اس ام دی حدود ۱۰ میلیون تومان خواهد بود. به نظر شما این اختلاف چه تاثیری بروی کیفیت و ماندگاری یک تابلو خواهد گذاشت؟

کیفیت متریال مواد مصرفی نیز روی کیفیت تابلوسازی تاثیر گذار است. جنس چسبهای مورد استفاده، کیفیت برش و نوع اتصالات، جنس سیمها و ترانس و … همه و همه از موارد تاثیرگذار بروی کیفیت و طول عمر یک تابلو مغازه است.

تمامی محصولات نا معتبر بدون گارانتی هستند و تمامی محصولات با کیفیت شامل گارانتی اصالت و کیفیت محصول هستند. مطمئنا تابلوسازی که از محصولات مرغوب و برند استفاده میکند با اعتماد بنفس بالاتری از تابلو خود دفاع کرده و پاسخگو خواهد بود.

ترجیح میدهید نصاب و تابلوساز تابلو مغازه شما یک استادکار با تجربه و مجرب باشد یا یک فرد بی سابقه و یا وردست. آیا کیفیت کار و محصول نهایی این دو نفر یکسان است؟ آیا حق الزحمه این دو نفر یکسان است؟ ترجیح میدهید با کدام یک کار کنید؟

بهره برداری بهینه از تابلو مغازه

اثربخشی یک تابلو مغازه با توجه به هزینه انجام شده معیار انتخاب یک تابلو مغازه بهینه است. یعنی یک تابلو مغازه باید اثربخش و تاثیر گذار باشد. هزینه اضافی بدون دریافت بازخورد مناسب هم اشتباه است. برای داشتن یک تابلو مغازه تاثیر گذار موارد زیر را به خاطر بسپارید.

طراحی تابلو مغازه را جدی بگیرید. اگر قرار است یکبار برای تابلو مغازه خود هزینه کنید و چند سال از آن استفاده کنید، بهتر نیست که طراحی آن زیبا، جذاب و منحصر بفرد باشد؟ اهمیت جذابیت و یکتایی تابلو مغازه در تابلوسازی بسیار بالاست و بر هیچ کس پوشیده نیست. برندهای معتبر به اندازه کیفیت تابلو به طراحی آن نیز اهمیت میدهند. جذابیت تابلو نگاه مشتری را جذب میکند و هدف از نصب تابلو مغازه چیزی جز جذب مشتری نیست. طراحی میتواند هزینه بر باشد. اما در کارگاه تابلو سازی پاسارگاد طراحی تابلو مغازه یا برند شما به رایگان انجام میشود. طراحی تابلو توسط کارشناسان گرافیک و معماری با نظرات شما صورت میگیرد و طرح نهایی با تایید شما ساخته خواهد شد.

درباره کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

تابلو خود را به تابلوسازی حرفه ای سفارش دهید. مساله بعدی کیفیت در اجرای فنی تابلو است، شرکت مجری تابلوسازی باید با دانش روز این صنعت همراه باشد تا بتواند پیشنهاد های مناسب و به روزی به شما دهد و در واقع انتخاب شما محدود نباشد. کیفیت در اجرا و اشراف به دانش تابلوسازی و تابلو های مدرن سبب می شود اختلالی در کار تابلوسازی شما ایجاد نشود. چون متریال ها و ساختار فنی و تکنیکی تابلو به گونه ایی است که کوچکترین اشتباه میتواند در دید بصری آن مشکل ایجاد کند.

از تابلوساز خود متریال برند و درجه یک مطالبه کنید و برندهای مورد استفاده را مقایسه کنید. یک تابلو فروشگاهی حرفه ای به کسب و کار شما کمک می کند تا از طریق جذب مشتریان جدید و تضمین نام تجاری خود رشد کند. کارگاه تابلو سازی پاسارگاد کیفیت محصولات را خود تضمین می کند. تمامی متریال مورد استفاده در تابلوسازی پاسارگاد بهترین محصول و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار هستند. تابلومغازه میبایست در برابر آب و هوا مقاوم باشد. این امر می تواند انتخاب خوبی برای استفاده در محیط داخلی و خارجی باشد. ماندگاری رنگ پلکسی، طول عمر بالای لامپ ها از ویژه گی های تابلوهای ما است، که موجب جذابیت و طول عمر بالای تابلو مغازه میشود. همین امر باعث جذب مشتری از سایر کشورهای خارجی (آلمان و اتریش) برای تابلوسازی پاسارگاد گشته است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به کارگاه تابلو سازی پاسارگاد می‌باشد