طراحی تابلوهای خاص در کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

طراحی تابلوهای خاص در کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی موجود در فروشگاه های خرده فروشی، تابلوهای تبلیغاتی هستند که با نام های تابلو مغازه ، تابلو فروشگاه و تابلو حروف برجسته شناخته میشوند. این نوع تابلوسازی می تواند تفاوت زیادی در جذب مشتریان به فروشگاه شما ایجاد کند. طراحی تابلوهای خاص و استفاده از تابلو مغازه سریعترین و پربازده ترین نوع تبلیغ محیطی یک کسب و کار است. ما مدتها قبل آموخته ایم که موفقیت ما بر روی موفقیت شما ساخته می شود. انتخاب کارگاه تابلوسازی پاسارگاد مزایای زیر را برای شما به ارمغان می آورد

  • سایز بندی متنوع و عدم محدودیت اندازه در تابلوسازی. تابلوهای سردر مغازه در هر سایز و اندازه ای قابل ساخت هستند. از همین رو نصب در ارتفاعات مختلف برای محصولات تابلوسازی میسر است.
  • استفاده از مشاوره تابلوسازی پاسارگاد. ما کمک میکنیم تا شما بهترین تابلو را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. با ما مشورت کنید، با حوصله پاسخگو خواهیم بود، حتی اگر از ما خرید نکنید.
  • رنگبندی متنوع و استفاده از طیف رنگی گسترده در تابلوسازی. متریال مورد استفاده در صنعت تابلوسازی از جمله پلکسی، کامپوزیت، چلنیوم، استیل، لامپ های اس ام دی و … از تنوع رنگی بالایی برخوردارند.

طراحی تابلو مغازه خاص

ساخت تابلو مغازه در هر شکل و طرحی. بهره گیری از طراحان حرفه ای در تابلوسازی پاسارگاد امکان ساخت تابلو مغازه در هر شکل و طرحی را فراهم آورده است. طراحان ما ایده و طرح مدنظر شما را طبق میل شما پیاده سازی خواهند کرد. ما با شما کار می کنیم تا آثار هنری را که متناسب با مشخصات شما است ایجاد کنید. ما یک تیم خوب آموزش دیده و بسیار ماهر از طراحان گرافیک و هنرمندان داریم که می توانند تقاضای شما برای راه حل های با کیفیت بالا و طراحی های اقتصادی را برآورده کنند. تیم طراحی ما همچنین می تواند آرم شرکت و نام تجاری جدید را برای شرکت شما برای تبلیغ نام تجاری خود و ایجاد ترافیک مشتری از طریق نمایش بهتر نمایشگاه در فروشگاه ایجاد کند.

طراحی تابلو متناسب با مدل کسب و کار. ما یک شرکت معتبر با ۲۰ سال تجربه در زمینه تبلیغات و ساخت تابلوهای تبلیغاتی هستیم. طراحی و ساخت تابلو حرفه و تخصص تابلوسازی پاسارگاد است. ما با اکثر برندهای مطرح همکاری داشته ایم. بانک ها (بانک انصار و پست بانک) ، مراکز تجاری (هایپر استار و بام لند و برج لکسون )، مراکز پزشکی و داروخانه ها (بیمارستان امام علی(ع) و مرکز دندانپزشکی دیبا) ، برندهای برتر صنایع غذایی (غذای فارسی، تنورک و بستنی چوبیک و نایب)، برندهای برتر پوشاک (خزر مرینوس، نی نی سالن)، برندهای صنعت (موتوسل، دنیلی، فولکس) از جمله مشتریان تابلوسازی پاسارگاد هستند.

نمونه پروژه های تابلو چلنیوم و پروژه های اجرا شده ما را در بخش پروژه های تابلوسازی ببینید.

از این رو کارشناسان تابلوسازی پاسارگاد بهترین مشاور جهت انتخاب متریال، طرح و رنگ مناسب برای تابلو شما خواهند بود.

ساخت تابلو با متریال مختلف

امروزه طیف گسترده ای از ورقهای فلزی و پلاستیکی در صنعت تابلوسازی استفاده میشوند. تابلوسازی طیف گسترده ای از طرح ها و متریال را شامل می شود که شامل تابلو استیل، تابلو چلنیوم، تابلو لایت باکس، تابلو کامپوزیت، تابلو ترمووود ( تابلو چوبی )، تابلو سوئدی ، تابلو الماسی، تابلو وکیوم، استیل رینگی ، تابلو وگاسی می باشد. ساخت تابلو در سریعترین زمان ممکن. با توجه به اینکه تمامی مراحل ساخت تابلو (طراحی، ساخت و نصب) توسط کارشناسان و در محل کارگاه اختصاصی تابلوسازی پاسارگاد انجام میگردد، زمان ساخت تابلو به حداقل میرسد.

اصالت محصول و گارانتی تابلو. یک تابلو فروشگاهی حرفه ای به کسب و کار شما کمک می کند تا از طریق جذب مشتریان جدید و تضمین نام تجاری خود رشد کند. کارگاه تابلو سازی پاسارگاد کیفیت محصولات را خود تضمین می کند. تمامی متریال مورد استفاده در تابلوسازی پاسارگاد بهترین محصول و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار هستند. تابلومغازه میبایست در برابر آب و هوا مقاوم باشد. این امر می تواند انتخاب خوبی برای استفاده در محیط داخلی و خارجی باشد. ماندگاری رنگ پلکسی، طول عمر بالای لامپ ها از ویژه گی های تابلوهای ما است، که موجب جذابیت و طول عمر بالای تابلو مغازه میشود. همین امر باعث جذب مشتری از سایر کشورهای خارجی (آلمان و اتریش) برای تابلوسازی پاسارگاد گشته است.

اهمیت طراحی تابلوهای خاص

یک فروشگاه موفق، توجه مشتری را جلب می کند، آن را فریب می دهد و باعث می شود وارد فروشگاه شوند و بیشتر ببینند. تابلو مغازه یک نمایش فیزیکی از نام تجاری شما و برای یک مشتری جدید است، اولین تصور از آنچه شما باید ارائه دهید. در پشت شیشه شما ممکن است بهترین محصولات در شهر را داشته باشید، اما بدون تابلو مغازه مناسب و جلوه گر، ممکن است کسب و کار قابل توجهی از دست برود.

هنگامی که رقابت با رقبای زیادی دارید، داشتن تابلو مغازه ای که از نظر شما برجسته می شود و نشان دهنده نام تجاری شما است بسیار حیاتی است. یک تابلو مغازه جذاب که توسط تابلوسازی حرفه ای و مورد اعتماد ساخته شده باشد مطمئنا تاثیر بسزایی در نمایش نام تجاری شما خواهد داشت و موجب بهبود تشخیص نام تجاری، اعتماد و افزایش احتمالی مشتریان وفادار به شما میشود.

انواع تابلوهای مغازه

تابلو مغازه می تواند در تنوع گسترده ای از فرم ها ساخته شود، تابلو استیل ، تابلو چلنیوم ، تابلو لایت باکس ، تابلو کامپوزیت ، تابلو ترمووود ( تابلو چوبی ) از انواع مختلف در تابلوسازی است. تابلوسازی انواع گوناگونی دارد مانند تابلوسازی بصورت بیلبورد ، تابلوسازی فروشگاه ، تابلوسازی شرکت ،تابلوسازی مغازه ، تابلوسازی تبلیغاتی و استند های تبلیغاتی که در سردر به عنوان موثرترین عنصر بصری در نگاه مخاطب قرار می گیرد. ما در تابلوسازی پاسارگاد معتقدیم که هر چیزی امکان پذیر است و می خواهیم به شما در دستیابی به خاص ترین و شیک ترین تابلوهای ممکن کمک کنیم.

میزان استفاده شما از آسمان محدود است. ما به شما کمک خواهیم کرد تا تابلویی را که رویای شماست، ایجاد کنیم. تیم حرفه ای تابلوسازی پاسارگاد شامل طراحان داخلی وکارشناسان فنی به صورت کامل در خدمت شما خواهند بود. تابلوهای تابلوسازی پاسارگاد همیشه متفاوت است، بنابراین با ما در تماس باشید تا فرایند را شروع کنید و ببینید که چگونه می توانیم ما به شما کمک کنیم.

ما یک شرکت معتبر با ۲۰ سال تجربه در زمینه تبلیغات و ساخت تابلوهای تبلیغاتی هستیم. مشتریان ما در سراسر کشور پخش می شوند. دلیلی رضایت مشتریان ما نوآوری در طراحی و کیفیت تولید تابلو های ما است.

تابلوسازی طیف گسترده ای از طرح ها و متریال را شامل می شود که شامل تابلو استیل ، تابلو چلنیوم ، تابلو لایت باکس ، تابلو کامپوزیت ، تابلو ترمووود ( تابلو چوبی ) ، تابلو سوئدی ، تابلو الماسی ، تابلو وکیوم ، استیل رینگی ، تابلو وگاسی می باشد.

تابلوسازی داخلی چیست؟

تابلو های داخلی همچنین نقش مهمی در معماری داخلی بازی می کنند و برای کمک به مردم از طریق یک دفتر یا یک کارگاه آموزشی، و ترویج کارایی کارآمد در محل کار طراحی شده اند. علاوه بر این موارد مانند تابلوهای تبلیغاتی برند و تخته سفید بخشی از یک برنامه تبلیغاتی در طراحی داخلی است.

تابلوسازی در فضای باز و در فضای خیابان و قرار گرفتن تابلوی مغازه در افق دید مشتری به دیده شدن شما کمک میکند.. اما هیچ چیز بدتر از استفاده از طرح های غیر جذاب، رنگ های کم اثر و متریال بی کیفیت نیست. ما می توانیم به شما در انتخاب و نصب تابلو در فضای های داخلی و بیرونی کمک کنیم.

کارکنان و طراحان ما می توانند مدلی جدیدی برای شما ایجاد کنند. شاید لوگوی تازه برای بازسازی کسب و کار خود و یا یک طراحی منحصر به فرد برای یک تابلوی خاص جدید بخواهید. یا اگر شما قبلا آثار هنری، لوگو یا طراحی داشته باشید، تیم ما میتواند از آن ها برای ایجاد تابلوسازی شما استفاده کند.

تابلوساز برتر کشور در همایش ملی تابلوسازی

هم اکنون این شرکت با بیش از ۱۰۰ مشتری ثابت و فعال در زمینه تابلو تبلیغاتی به برترین مجموعه تابلوسازی در کشور بدل گردیده است به گونه ای که با یاری خداوند متعال و سعی و کوشش فراوان تابلوسازی پاسارگاد در سال ۱۳۹۵ به عنوان تابلو ساز برتر درکشور انتخاب شد.

کليه حقوق اين سايت متعلق به کارگاه تابلو سازی پاسارگاد می‌باشد