بررسی ساخت تابلو چلنیوم و جزئیات آن

بررسی ساخت تابلو چلنیوم و جزئیات آن

ساخت تابلو چلنیوم و حروف برجسته در تابلو سازی پاسارگاد با استفاده از تجهیزات مدرن و استادکاران مجرب انجام می پذیرد. بیش از ۶۰ درصد سفارشات تابلو سازی در کشور را تابلو چلنیوم در بر میگیرد. کیفیت بالای خدمات ارائه شده با گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان توسط گروه تبلیغاتی پاسارگاد به مشتریان گرامی ارائه میشود.

تابلو چلنیوم یا چلنیوم از جمله تابلوهای استاندارد و مدرن به شمار می رود. کشور اسپانیا، نخستین تولید کننده تابلو چلنیوم تلقی می شود. همچنین این مدل تابلو در زمره زیباترین تابلوهای تبلیغاتی قرار دارد. در صورتی که دقت لازم در انتخاب متریال، قطر قلم حروف، رنگ لبه چلنیوم و انتخاب رنگ رویه پلکسی به عمل آید، زیبایی و جذابیت تابلوی چلنیوم را دو چندان می سازد.

تابلو چلنیوم یا چلنیوم از جمله تابلوهای استاندارد و مدرن به شمار می رود. کشور اسپانیا، نخستین تولید کننده تابلو چلنیوم تلقی می شود. همچنین این مدل تابلو در زمره زیباترین تابلوهای تبلیغاتی قرار دارد. در صورتی که دقت لازم در انتخاب متریال، قطر قلم حروف، رنگ لبه چلنیوم و انتخاب رنگ رویه پلکسی به عمل آید، زیبایی و جذابیت تابلوی چلنیوم را دو چندان می سازد. از جمله اولین سازندگان چلنیوم در کشور، تابلو سازی پاسارگاد با مدیریت محسن رسولی و استاد حسن فراهانی به عنوان سرپرست کارگاه و افزون بر ۳۵ سال سابقه حروف سازی به شمار می رود. در ادامه به بررسی اصول پایه ای ساخت تابلو چلنیوم و جزئیات مربوط به آن می پردازیم. آشنایی با این اصول پایه ای برای انتخاب و اطمینان حاصل کردن از تابلوی مدنظر خود، بسیار تاثیر گذار و مؤثر به شمار می رود.

ساخت تابلو چلنیوم

پی وی سی، اس ام دی، پلکسی و لبه چلنیوم، اجزای تشکیل دهنده تابلو چلنیوم به شمار می روند. استاندارد بودن و مدرن بودن چلنیوم سبب معطوف شدن توجه مشتریان به آن، برای استفاده به عنوان تابلو مغازه شده است. تمام مؤلفه های یک تابلو متمایز و منحصر به فرد، در ساختار حروف چلنیوم به چشم می خورد. تعدد و تنوع رنگ بسیار بالا، ماندگاری و استحکام زیاد، برخورداری از لبه آیینه ای و براق و نوردهی بسیار مطلوب، دوام آلومینیوم، زیبایی و براقیت استیل، از مزیت های تابلو چلنیوم محسوب می شود.

از آنجایی که تابلو سردرب مغازه به عنوان یک سرمایه گذاری به حساب می آید، کیفیت آن به ویژه در تابلو سازی برای مشتریان از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در شرکت تابلو سازی پاسارگاد ضمن استفاده از متریال بسیار باکیفیت در ساخت تابلو، همه جزئیات این فرآیند به منظور اطمینان بیشتر تست می شوند. بر همین اساس، متریال استفاده شده از مواد تایید شده و باکیفیت تولید شده توسط CSA و بهره مندی از تکنولوژی SMD به منظور مصرف بهینه انرژی می باشد. همچنین همه ماژول های اس ام دی تست و امتحان شده است. ناگفته نماند که تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلوهای حروف برجسته با روشنایی داخلی محسوب می شود.

برجسته بودن حروف چلنیوم، از مهم ترین تفاوت های این تابلو با سایر تابلوها به شمار می رود. همچنین هر حرف ضمن برخورداری از محفظه جداگانه، به صورت مجزا شکل داده می شود. نام تابلو چلنیوم برگرفته شده از channel letters در زبان انگلیسی می باشد. منشأ روشنایی حروف از کانال داخلی ناشی می شود. قسمت بیرونی حروف ساخته شده در این نوع تابلو، با عنوان لبه دور حروف شناخته می شود. لبه دور حروف متناسب با سلیقه و نظر مشتری قابلیت تبدیل شدن به رنگ های مختلف را دارد.

آشنایی با مراحل تولید تابلو چلنیوم

در ساختار تابلو چلنیوم، از پلکسی سه میل اکریلیک، در قسمت سطح روی حروف و در جلو تابلو استفاده به عمل می آید. اکریلیک به عنوان یک ماده شفاف ضمن برخورداری از تنوع رنگی بالا، از انعطاف پذیری بسیار مناسبی بهره می برد. غالباً از آلومینیوم فلز چلنیوم برای کانال دور یا لبه دور حروف برجسته استفاده می شود. استفاده از آلومینیوم به دلیل زنگ نزدن و بهره مندی از وزن سبک، از درجه اهمیت بسیار بالایی در تابلو سازی برخوردار است. ناگفته نماند که تابلو چلنیوم از نظر شکل ظاهری مشابه استیل می باشد. به دلیل ساخته شدن آن از ترکیب استیل و آلومینیوم، زیبایی استیل و در عین حال ماندگاری و دوام آلومینیوم را دارا می باشد. به طور معمول، ساختار یک تابلو را قسمت های مختلفی تشکیل می دهد. یکی از قسمت های تابلو سطح روی حروف می باشد. بر همین اساس و برای ساختن سطح رویه تابلو به منظور برخورداری از استاندارد بودن و روشنایی مناسب در جلوی آن، از ورق های پلکسی اکریلیک دارای ضخامت ۳/۱۶ اینچی استفاده می شود. فرآیند بریدن شدن آن به وسیله یک مسیریاب برش لیزر متناسب با شکل مدنظر صورت می گیرد. ورق های پلکسی از تنوع رنگی گوناگونی برخوردار می باشند. از برندهای معتبر در این زمینه می توان به کارخانه های ۳M، ریچانگ، چوچن، ییرلانگ و سامپکس اشاره کرد. اتصال پلکسی اکریلیک یک حرف به کانال های آن، به وسیله trim cap انجام می شود. منظور از Trim Cam در تابلو چلنیوم، مکانیزم اتصال پلکسی حروف به قسمت بدنه تابلو می باشد. به منظور اتصال مطلوب حروف به بدنه تابلو چلنیوم از یک چسب مقاوم در برابر اشعه نور آفتاب، سازگار با محیط زیست و بادوام استفاده می شود. اتصال لبه چلنیوم به حروف پلکسی به وسیله یک عامل پیوند مایع صورت می پذیرد.

جزئیات تولید تابلوهای چلنیوم

به طور معمول، عمق استاندارد هر لبه در تابلو چلنیوم هفت، نه و یازده سانتیمتر در نظر گرفته می شود. لبه مورد استفاده چلنیوم به منظور ساخت تابلو در رنگ های متنوع و در عین حال استاندارد وجود دارد. قابلیت رنگ آمیزی سفارشی برندهای معتبری نظیر آلوشاین، آلومتیپ و آلوراپید به وسیله PMS امکان پذیر می باشد. از دیگر قسمت های ساخت تابلو چلنیوم، پشت تابلو می باشد. برش پشت چلنیوم به وسیله یک مسیریاب با استفاده از بریدن پی وی سی و در ضخامت های مختلف هشت دهم و ده میلیمتر صورت می گیرد. منبع نور، از دیگر اجزای ساخت تابلو چلنیوم به حساب می آید. معمولاً تابلو چلنیوم به دو صورت بدون نور یا با نور به مشتریان ارائه می گردد. در حال حاضر اغلب قریب به اتفاق تابلوهای چلنیوم ساخته شده، از روشنایی داخلی بهره می برند. منبع نور در این تابلوها SMD بوده که ضمن روشنایی مناسب، سبب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی می شود.

اطلاعات بیشتر درباره تابلو چلنیوم

اگر به دنبال سفارش ساخت تابلو چلنیوم یا تابلو تبلیغاتی مناسب جهت کسب و کار خود و یا هر مکان دیگری هستید، همکاران دفتری تابلو سازی پاسارگاد می‌توانند طرح های اجرا کنند که به شما نمایش دهد تابلو در موقعیت شما به چه شکلی در خواهد آمد. تابلو سازی پاسارگاد به عنوان بخشی از فرآیند سفارش ساخت تابلو نیروهای ماهر،کارآمد و کارشناس خود را جهت بازدید از مکان شما اعزام خواهد کرد، و به شما تخمین دقیقی از هزینه ها خواهیم داد. لطفا” نگاهی به تصاویر مربوط به پروژه‌های تکمیل شده تابلو سازی پاسارگاد داشته باشید. همچنین ایده خوبی می‌باشد که به برخی از تابلو‌هایی که توسط تابلو سازی پاسارگاد ساخته و نصب شده است. شخصا نگاهی بیاندازید، خصوصا در شب. ما می‌توانیم موقعیت و آدرس دقیق هرکدام از کسب و کارهایی که برایشان تابلوها را طراحی و اجراء کردیم به شما بدهیم تا خودتان به آن‌ها نگاهی بیاندازید. مراحل ثبت سفارش تابلو چلنیوم و یا کلیه تابلو های حروف برجسته ، تابلو های تبلیغاتی و …

در شرکت تابلو سازی پاسارگاد از طریق ارسال تصویر از محل نصب تابلو، متن روی تابلو ( شامل لوگو و یا تایپوگرافی خاص نوشته ها ) و ارسال سایز متناسب با محل نصب تابلو انجام میپذیرد. پس از دریافت اطلاعات لازم توسط تیم کارشناسی تابلو سازی پاسارگاد بر آورد حدودی قیمت تابلو چلنیوم توسط کارشناس مربوطه انجام میگیرد که این کار شامل انتقال اطلاعات به نرم افزار کورل توسط طراح تابلو سازی پاسارگاد و اعلام متراژ محیط و دور حروف و بگراند تابلو می باشد پس از بررسی کامل متناسب با عرف بازار پیش فاکتور صادر میگردد. انتخاب نوع متریال جهت سفارش ساخت تابلو به عهده مشتری می باشد که تمامی مدل های ساخته شده در پروژه های تابلو سازی پاسارگاد موجود است.

در صورت درخواست مشتریان تعدادی نمونه کار از طریق ایمیل یا تلگرام ارسال خواهد شد. پس از تایید اولیه پیش فاکتور توسط مشتری مبلغ ۵۰ درصد از پیش فاکتور به شماره حساب شرکت واریز میگردد. پس از ارسال فیش واریزی به شماره تلگرام یا ایمیل شرکت تابلو سازی پاسارگاد پروسه کار ابتدا توسط طراح مجموعه دنبال میشود و پس از آن جهت تایید مشتری ارسال خواهد شد و پس از دریافت تاییدیه، کارشناس نصاب با بازدید ازمحل نصب تابلو و گرفتن اندازه ها و اعلام سایز درست و دقیق به طراح کار چک و اصلاح خواهد شد. در این مرحله مسئول کارگاه ساخت تابلو رو شروع کرده و زمان نصب را با کارفرما هماهنگ می نماید. بعد از رویت تابلو و اطمینان یافتن کارفرما باقیمانده مبلغ تابلو سفارش داده شده را تسویه نموده. و نصاب اقدام به نصب تابلو می نماید.

شما عزیزان میتوانید با تماس با کارشناسان تابلوسازی از راهنمایی و مشاوره ما در انتخاب بهترین طرح ها و متریال تابلوهای فروشگاهی و حروف برجسته بهره مند شوید.

 

کليه حقوق اين سايت متعلق به کارگاه تابلو سازی پاسارگاد می‌باشد