تابلو داروخانه کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

۴ نکته کلیدی درباره تابلو داروخانه

داشتن تابلو چشم گیر و جذاب برای جلب توجه مشتری بیشتر، امر ضروری برای بسیاری از کسب و کارهای امروزی شده است. تراکم فروشگاه ها و مغازه ها در خیابان ها و معابر بسیار زیاد شده است و دیگر یافتن یک فروشگاه یا مغازه خاص راحت نیست. بنابرین نیاز به یک تابلو بزرگ، چشم گیر و نورانی خواهید داشت تا حداقل مخاطب شما بتواند داروخانه شما را از بین انبوهی از مغازه‌های دیگر، پیدا کند. اما بهترین تابلو داروخانه چه نوع تابلویی است؟

نورپردازی و طراحی تابلو داروخانه

طراحی تابلو برای داروخانه باید توسط یک طراح خبره و باتجربه انجام شود زیرا تابلو داروخانه باید دارای فونت‌های اختصاصی و طراحی منحصر به فرد در المان ها باشد. جذابیت تابلوهای داروخانه باید ظاهری شیک، سنگین و کاملا موقر داشته باشد. همین مسئله کار تابلو سازی برای داروخانه را به یک چالش بزرگ تبدیل کرده است. بنابرین پیش از هر چیز بهتر است که کار ساخت و طراحی تابلوی داروخانه خود را به دست طراح تابلو و تابلوساز باتجربه و حرفه ای بسپارید. در وهله دوم از آنها بخواهید با تایپوگرافی و لوگوتایپ، تابلویی انحصاری با نمادهای اختصاصی طراحی کنند. وجود المان در انواع تابلوهای داروخانه مهم است.

در طراحی تابلوی داروخانه، باید حس پاکیزگی و آرامش به مشتری منتقل شود. بنابرین بهتر است زیرسازی تابلو کامپوزیت سفید یا نقره ای باشد. رنگ‌های سبز و سفید نماد شفا و آرامش هستند. به همین خاطر حتما در تابلو خود از رنگ‌های سفید و سبز استفاده کنید. همچنین می‌توانید نور پردازی خود را با اس ام دی های آفتابی انجام دهید تا ظاهر تابلو زیبا و گرم شود. ضمنا باید از بیشترین مقدار نورپردازی در تابلو داروخانه استفاده شود تا هم کاملا به چشم بیاید و هم از فاصله دورتر دیده شود.

قیمت تابلوسازی برای داروخانه

مشتریانی که برای سفارش ساخت تابلو مغازه خود به تابلوسازی ها مراجعه میکنند، اغلب افرادی هستند که در صنعت تابلوسازی هیچ تجربه و اطلاعاتی ندارد. لذا بالا بردن میزان اطلاعات مشتریان از متریال‌های باکیفیت و روش کار صحیح تابلوسازی راهگشای آنها خواهد بود.

همانطور که اشاره کردیم، بهترین تابلو برای داروخانه ، تابلویی است که دارای طراحی اختصاصی باشد. فونت، المان و نوع طراحی باید کاملا اصیل و منحصر به شما باشد. اگر به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستید، بهتر است از تابلو وکیوم با استیل رینگی برای داروخانه استفاده کنید. این تابلو ظاهری جذاب و شکیل دارد. اما ساخت آن را باید به تابلوساز‌ با تجربه که مجهز به دستگاه وکیوم است، بسپارید. متاسفانه برخی تابلوسازها به جای دستگاه وکیوم از دستگاه گرمایی برای شکل دادن به ورق پلکسی استفاده می‌کنند. در این صورت ظاهر تابلو شما با چیزی که تصور میکنید، کاملا متفاوت خواهد بود و تابلو ایرادات فراوانی خواهد داشت. همچنین در صورت عدم قالب گیری صحیح با دستگاه سی ان سی و لیسه گیری ، تابلو معایبی خواهد داشت که به مرور زمان افزایش خواهد یافت. در ضمن در ساخت تابلو وکیوم با استیل رینگی باید از استیل ۳۰۴ نگیر و پلکسی با برند چوچن یا یرلانگ استفاده شود.

 

نکات کلیدی در مورد تابلو داروخانه

  • رنگ بندی تابلوهای داروخانه بسیار مهم است. رنگ‌ها نباید خیلی شاد و یا خیلی تیره باشند. تا هم جلب توجه کنند و هم حالت زننده‌ای به خود نگیرند.
  • در داروخانه‌ها بهتر است از طراحی اختصاصی، لوگو تایپ و تایپوگرافی استفاده شود.
  • از تابلوساز خود بخواهید با تایپوگرافی و لوگوتایپ، تابلویی اختصاصی با نمادهای انحصاری طراحی کند. وجود المان در انواع تابلوی داروخانه مهم است.
  •  نور پردازی تابلو داروخانه بسیار مهم است. باید از بیشترین مقدار نورپردازی در تابلوهای داروخانه استفاده شود تا هم کاملا به چشم بیاید و هم از فاصله دورتر دیده شود.
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

کليه حقوق اين سايت متعلق به کارگاه تابلو سازی پاسارگاد می‌باشد