تابلو فست فود کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

نکات طراحی تابلو فست فود

در صنعت فست فود ، مشتریان پس از تجربه غذاها و فضای داخلی ، می توانند یک برند را بشناسند. پس چگونه میتوان قبل از تجربه تست غذا و لذت از فضای داخلی کافه یا رستوران خود با مشتری خود ارتباط برقرار کنیم؟ در کنار فعالیت و تبلیغات در فضای مجازی تابلوی فست فود بهترین و مهمترین روش جذب مشتری جدید برای یک فست فود بشمار میرود. از شمار دعوت میکنیم تا با رعایت راهنمایی های تابلوسازی پاسارگاد ، بهترین تابلو فست فود را انتخاب کنید.

تاثیر رنگ قرمز در تابلوی فست فود

نظریه محبوب این است که برندهایی مانند مک دونالد و برگر کینگ از رنگ قرمز در لوگو و تابلوسازی فروشگاه های خود استفاده می کنند، زیرا این رنگ باعث افزایش اشتهای افراد می شود و گرسنه می شوند و به همین دلیل باعث می شود که آنها بیشتر وارد فروشگاه شوند و بعد از آن غذای بیشتری بخرند.

برندسازی تابلو فست فود

مانند بسیاری از علوم روانشناسی ، پاسخ این سؤال که آیا رنگ قرمز باعث می شود مردم بخواهند بیشتر غذا بخورند پاسخی سخت است. مطالعات نشان داده اند که قرمز تحریک کننده ، هیجان انگیز و همراه با فعالیت است. این لزوما به این معنی نیست که گرسنگی شما را بیشتر می کند.

رنگ قرمز همچنین می تواند ضربان قلب ما را افزایش دهد. اما ضربان قلب و اشتها لزوما مرتبط نیستند. بیشتر محتمل است که این رنگ به مرور زمان مترادف با فست فود شده باشد، پس این ایده که قرمز شما را گرسنه می کند ، چندان درست بنظر نمیرسد. آنچه واقعی بنظر میرسد اینست که جذابیت ما به رنگ قرمز تابلو مغازه به احتمال زیاد ناشی از تجربیات ما در ارتباط با رنگ یا برند است.

لوگوی یک فست فود نه تنها سبک کاری و نام شما را معرفی میکند، بلکه با ایجاد ارتباط استراتژیک و بصری، اولین ارتباط شما با مشتریانتان بحساب می آید و استراتژی تجاری و سبک کاری شما در تابلو مغازه نشان داده میشود. انتخاب رنگها ، شکل ها ، هنر ، تایپوگرافی و قرار گیری دقیق و با دقت عناصر تابلوسازی ، همه در درک مخاطبان از هدف عمیق تر فست فود شما کمک می کند. برای مثال اگر شما از محصولات ارگانیک استفاده میکنید و یا از محصولات تراریخته استفاده نمیکنید، این موضوع در تابلو فست فود شما قابل توصیف خواهد بود. حتی میتوان در لوگوی شما از نشانه هایی برای نمایش این موضوع استفاده کرد.

برنده رقابت در طراحی تابلوی فست فود خود باشد

در مطالعات تحقیقاتی ، بدست آمده است که شرکت کنندگان از یک لیوان آبی، نوشیدنی بیشتری از یک فنجان قرمز می نوشند و غذاهای کمتری را که در صفحه قرمز وجود داشت از غذاهای روی صفحه های آبی یا سفید می خوردند.

در یک مطالعه عجیب و غریب که در مورد اشتها منتشر شده است ، محققان دریافتند که شرکت کنندگان ترجیح می دهند غذای میان وعده از صفحه هایی که قرمز نبودند، بخورند.

این بدان معنی نیست که رنگ نام تجاری و برند مهم نیست. بلکه رنگ یک تابلو فست فود قابل تشخیص می تواند یک عامل مهم در انتخاب سریع یک محصول باشد. براساس یک مطالعه، مردم می توانند ۶۲٪ تا ۹۰٪ از تصمیمات فوری خود راجع به محصولات را فقط بر اساس رنگ بگیرند.

از آنجایی که تابلو فست فود ، اولین ارتباط شما و رقیبانتان با مشتریان است. پس برای برنده شدن در این رقابت تابلوسازی شما باید تحریک کننده گی و تاثر گذاری بیشتری داشته باشد. از عناصر اضافه در تابلو فست فود خود پرهیز کنید و از طراحی های خاص نوع فعالیت خود استفاده کنید. تابلو مغازه همانند شناسنامه هر انسان، باید خاص و بی‌نظیر باشد. تابلو فست فود شما همانند اثر انگشت‌تان است. مشتری باید طرح خاص و انحصاری تابلو شما را در ذهن داشته باشد تا بتواند شما را به عنوان یک کسب و کار منحصر به فرد بشناسد.

همکاران ما در کارگاه تابلوسازی پاسارگاد به شما کمک خواهند کرد تا به یک استراتژی منسجم برندسازی دست پیدا کنید تا مشتریان شما را از نگاه اول تا لحظه سفارش مجذوب خود کند.

پارامترهای مهم در انتخاب تابلوی فست فود

پارامترهای زیادی درانتخاب یک تابلو فست فود موثر است , مانند طرح آن , رنگ , بافت و جنس , نوع نورپردازی و…

اما مهم ترین مساله پارامتر کیفیت است. کیفیت در کنار قیمت هر روش محاسبه میشود. نهایت صرفه و توجیه اقتصادی آن مناسب است و جای تمرکز دارد. یعنی همان شعار قدیمی که کیفیت را فدای کمیت نکنیم. پس گزینه اول در انتخاب شما می تواند بحث کیفیت متریال در تابلوسازی باشد.

مساله بعدی کیفیت در اجرای فنی تابلو است، شرکت مجری تابلوسازی باید با دانش روز این صنعت همراه باشد تا بتواند پیشنهاد های مناسب و به روزی به شما دهد و در واقع انتخاب شما محدود نباشد.

کیفیت در اجرا و اشراف به دانش تابلوسازی و تابلو های مدرن سبب می شود اختلالی در کار تابلوسازی شما ایجاد نشود. چون متریال ها و ساختار فنی و تکنیکی تابلو به گونه ایی است که کوچکترین اشتباه میتواند در دید بصری آن مشکل ایجاد کند.

مساله بعدی بقا و پایداری ساختار تابلو فست فود است. به گونه ایی که این اثر هنری و فنی در طول کارکرد خود مدام دچار مشکلات فنی نشود و نیاز به رفع و رجوع پیدا نکند. نصب و اجرای یک تابلو مانند یک برچسب نیست که رفع ایرادات آن آسان باشد و برای تعمیر و عیب یابی آن باید هزینه مجدد و زمان زیادی را صرف کرد. همین نکته باعث میشود در انتخابتان آگاهانه عمل کنید.

کارگاه تابلو سازی پاسارگاد با رویکردی مشتری مدار و اهداف والای فروش محصول با کیفیت و متمایز توانسته است روزمه قدرتمندی را با نمونه کارهایی بسیار خاص و متفاوت تابلوسازی ایجاد نماید.

پارامترهای مهم در ساخت تابلوهای فست فود

  • کیفیت در متریال و جنس وارد شده
  • کیفیت تابلوسازی در اجرای فنی و تکنیکی
  • استفاده از کارشناسان متخصص و با تجربه تابلوساز
  • اطلاع از دانش روز و تکنولوژی و متد های مختلف تابلوسازی
  • نگاه هنری و خلاقانه برای طرح تابلو مناسب کاربری های مختلف
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

کليه حقوق اين سايت متعلق به کارگاه تابلو سازی پاسارگاد می‌باشد