نحوه استفاده از حروف سه بعدی برای تابلو مغازه

نصب حروف برجسته به روش پین مونت

نحوه استفاده از حروف سه بعدی برای تابلو مغازه

تابلوهای حروف برجسته در دنیای تبلیغات امروزی جایگاه و اهمیت ویژه ای دارند، جایی که هر کسب و کار در حال رقابت برای جلوتر قرارگرفتن و بیشتر دیده شدن از دیگری است. حروف نصب شده با پین یکی از گزینه های نصب این مدل حروف است که به شما امکان می دهد از رقبا متمایز شوید. تابلوهای حروف برجسته به برند یا لوگوی شما جلوه ای سه بعدی می دهد که مطمئناً توجه عموم را جلب می کند.

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد انواع حروف برجسته را طراحی، اجرا و نصب کرده است. ما با تجربه ی چند ساله در حوزه تابلوسازی بعنوان تنها شرکت ثبت شده در این حوزه فعالیت میکنیم.

اگر با روش نصب و چگونگی استفاده از تابلوهای حروف برجسته که برای کسب و کارهای تبلیغاتی اجرا می شوند، ندارید، در پایان این مقاله به طور کامل متوجه آن خواهید شد.

نحوه نصب حروف برجسته به روش پین مونت

حروف یا تابلوهای پین دار مجموعه ای از حروف هستند که می توانند با استفاده از موادی مانند پلاستیک، اکریلیک، چوب یا فلز، ریخته گری، قالب گیری، برش یا ساخته شوند. آنها با پین های عمودی روی دیوار نصب می شوند. از این روش بیشتر برای نصب انواع تابلوها و حروف بدون نور استفاده میشود. هنگامی که از LED و لامپ های داخلی برای روشن کردن تابلوها استفاده می شود، به عنوان حروف برجسته نوردار طبقه بندی می شوند که در آن حروف بروی پی وی سی قرار میگیرند و پی وی سی با استفاده از پیچ بروی زیربندی تابلو کامپوزیت ، چوب و یا سنگ نصب می شود. بنابراین، حروف نصب شده به روش پین مونت را نباید با روش مرسوم نصب حروف که بیشتر برای حروف و تابلوسازی با نور انجام میگردد اشتباه گرفت.

نحوه استفاده از حروف سه بعدی برای تابلو مغازه

نحوه استفاده از حروف سه بعدی برای تابلو مغازه

تابلوهای نصب شده به روش پین مونت به عنوان تابلوهای داخلی و خارجی قابل استفاده هستند.

وقتی بیرون هستید، با تابلوهای بدون نور زیادی در ویترین فروشگاه ها و ساختمان های تجاری مواجه می شوید. با این حال، این بدان معنا نیست که نمی توانید از نورهای خارجی برای قابل مشاهده کردن آنها در شب استفاده کنید.

در واقع، برخی از کسب و کارها تابلوهای پلکسی یا فلزی بدون نور را به سایر انواع تابلوسازی برای ظاهر زیبا ترجیح می دهند. آنها نورافکن هایی را روی زمین نصب می کنند تا تابلوی کسب و کار خود را در شب روشن کنند. جنس بدنه ای که برای ساخت تابلوهای حروف خارجی استفاده می شود، بادوام و ماندگار است، بنابراین می توانند آزمایش زمان را تحمل کنند.

استفاده از نورافکن راه حل ارزان تری در مقایسه با تابلوهای با منبع نور LED است. بنابراین، این دلیل دیگری است که چرا یک کسب و کار می تواند تابلوهای بدون نور را انتخاب کند. داشتن بودجه کم یا تلاش برای صرفه جویی در هزینه در تابلوها دو سناریو بسیار ممکن است.

در حال حاضر، حروف نصب شده بروش پین مونت فقط در محیط خارجی مورد استفاده قرار نمی گیرند. کسب و کارها این تابلوها را در داخل محل کار یا ساختمان خود نیز نصب می کنند.

نحوه استفاده از حروف سه بعدی برای تابلو مغازه

نحوه استفاده از حروف سه بعدی برای تابلو مغازه

تابلوسازی به روش پین مونت تنها گزینه نیست و راه های مختلفی برای نصب حروف برجسته تابلوسازی وجود دارد. روش نصب پین تنها گزینه نیست و تابلوساز می تواند روش نصب گل میخ یا پد نیز انتخاب کند. همه چیز به نیازهای تابلوی شما بستگی دارد.

روش نصب گل میخ: متداول ترین سبک مورد استفاده برای نصب حروف برجسته است زیرا روش محکم و مقاومی است. این روش شبیه به تابلوهای نصب شده با پین است به غیر از این که از ناودانی برای نگه داشتن تابلو در مقابل دیوار استفاده می شود. حروف سنگین تر را می توان از طریق روش نصب گل میخ نمایش داد. در حالی که اغلب سوراخ‌هایی برای رزوه‌کردن ناودانی‌ها در حرف و محل آن روی دیوار ایجاد می‌شود. برای استحکام بیشتر فرآیند نصب، از چسب‌ها در انتهای هر گل میخ استفاده می‌شود.

نصب تابلو به روش پد: این تکنیک نصب تابلو زمانی استفاده می شود که نمی توانید یا نمی خواهید سوراخ هایی را روی دیوار ایجاد کنید. از آنجایی که فقط می توانید از چسب برای چسباندن تابلوها به محل انتخابی خود استفاده کنید معمولاً برای نصب حروف سبک وزن گزینه نصب پد انتخاب میشود.

تیم حرفه ای کارگاه تابلوسازی پاسارگاد متشکل از متخصصان با تجربه است که آماده کمک به شما در زمینه انواع راه حل های تابلوسازی است. بنابراین، برای آشنایی بهتر با انواع مختلف تابلوهای حروف برجسته ، قیمت و موارد دیگر با ما تماس بگیرید.

کليه حقوق اين سايت متعلق به کارگاه تابلو سازی پاسارگاد می‌باشد