ساخت تابلو برای ساختمان

ساخت تابلو برای ساختمان

ساخت تابلو برای ساختمان و برج مسکونی

تابلوسازی برای دیوارهای ساختمان و تابلوهای مغازه در فضای باز توسط شرکتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت تضمین شده است. تابلوهای ساخته شده در کارگاه تابلوسازی پاسارگاد کمرنگ، شکسته یا شکننده نمی شود. ما کیفیت تابلوهای خود را تضمین میکنیم. حروف تابلوسازی را می توان با حروف پلکسی ، حروف فلزی یا حروف اکریلیک ، حروف استیل و یا حروف چلنیوم بصورت بزرگ یا کوچک و سفارشی ساخت.

حروف پلاستیکی بهتر است یا حروف فلزی؟

حروف استیل تصویری قوی و دائمی ارائه می دهند اما گران تر هستند. حروف پلاستیکی ابعادی سطحی صاف و براق دارند و قیمت کمتری دارند. حروف استیل سنگین تر، بادوام تر و دارای بافتی غنی هستند. حروف پلاستیکی سبک، مقرون به صرفه و سریعتر تولید می شوند. در هر صورت، تمام محصولات و تابلوهای کارگاه تابلوسازی پاسارگاد دارای ضمانت و گارانتی است.

ساخت تابلو برای ساختمان

ساخت تابلو برای ساختمان

تفاوت بین حروف وکیوم و حروف پلکسی (نئون پلاستیک یا اکرلیک) چیست؟

وکیوم از انواع تابلوهایی است که بصورت ۳ بعدی و با استفاده از حرارت و گرما بر روی پلکسی ساخته میشود. پلکسی  نوعی پلیمر است که ماده اصلی آن پلی کربنات است و مزیت آن نسبت به پلاستیک برای ساخت تابلو مغازه ، شفافیت بسیار بالاتر آن نسبت به پلاستیک میباشد. پس از پلکسی استفاده می‌کنیم تا نورپردازی بهتری برای تابلو ساختمان خود داشته باشیم. استفاده از تابلو نئون پلاستیک در چند سال اخیر برای تابلو سر در مغازه‌ها و شناساندن برند به عموم مردم رواج بالایی گرفته است.

آیا می توانید لوگو و فونت های سفارشی برای حروف بسازید؟

بله، ما می‌توانیم لوگو و طرح های گرافیکی سفارشی را با مواد اکریلیک یا فلزی با برش مسطح بسازیم. برای اطلاع از مزایای هر یک از متریال تابلوسازی و نیز مشاوره با همکاران مجرب ما و آشنایی با قیمت ها با ما تماس بگیرید. بلند مدت فکر کنید بهترین تابلو‌یی که توان پرداختش را دارید، سفارش دهید. تابلو ها طوری نیستند که بتوان آن را مدام تغییر داد.

مردم چقدر به تابلو ساختمان ها و برج مسکونی دقت میکنند؟

این که هیچ کس تابلو ساختمان را نمیبیند یا نمی خواند کاملاً درست نیست. مردم می توانند تابلوهایی را که خواندن آنها دشوار است، حرفه ای به نظر نمی رسند، یا مخاطب را هدف قرار نمی دهند، نادیده بگیرند. بنابراین، می توان گفت که مردم ترجیح می دهند تابلوها را را نخوانند. اینطور نیست که اصلاً آنها را نخوانند. ما به شما میگوییم که برای آسان‌تر کردن خواندن تابلو ساختمان ها برای مردم، باید استراتژی‌های خوبی برای تابلو داشته باشید.

ساخت تابلو برای ساختمان

ساخت تابلو برای ساختمان

نکاتی که قبل از سفارش تابلو باید به آن دقت کنیم چیست؟

جزئیات را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که فقط قیمت ها را مقایسه نکنید. ضخامت ورق پلکسی اکریلیک مورد استفاده برای تابلو، ضخامت لبه استفاده شده در دور حروف و سایر موراد را نیز بررسی کنید. مارک و برند ترانس استفاده شده چیست؟ طول عمر LED ها چقدر است؟ به یاد داشته باشید، نگه داشتن یک تابلو با کیفیت بالا و ساخت خوب، هزینه کمتری دارد.

سفارش دادن تابلو برای یکبار، مقرون بصرفه تر است. به بیان دیگر، تابلویی را انتخاب کنید که سال بعد و سالهای بعد از آن نیز قابل استفاده باشد.

کليه حقوق اين سايت متعلق به کارگاه تابلو سازی پاسارگاد می‌باشد