سفارش تابلو املاک با بهترین قیمت و بالاتربن کیفیت

سفارش تابلو املاک و آژانس مسکن با بهترین قیمت

کسانی که در حوزه مسکن و املاک فعالیت می‌کنند، حتما سرمایه زیادی را وقف کار خود کرده‌اند. اگر شما نیز صاحب یک مشاور املاک و آژانس مسکن هستید، بی شک می‌خواهید مشتری بیشتری را جذب خود کرده و معاملات بیشتری داشته باشید. داشتن مخاطب بیشتر، نیاز به افزایش میزان نگاه و جلب توجه دارد. این مساله بخصوص در معابر بزرگ تهران که در آنها تعداد زیادی مشاور املاک کوچک و بزرگ حضور دارند، بسیار نمود پیدا می‌کند. مشتری باید از نظر بصری جذب آژانس مسکن شما شود و سپس در آن قدم بگذارد. تابلو هر صنفی، باید مطابق با نیازهای همان کسب و کار باشد. پس با تابلوسازی پاسارگاد همراه شوید تا با بهترین انواع تابلوسازی برای تابلو املاک و تابلو آژانس مسکن بیشتر آشنا شوید.

تابلوها باعث اعتماد مشتری می‌شوند و گاهی این اعتماد می‌تواند سال‌ها باقی بماند و به سایرین نیز منتقل گردد. همین اعتماد است که باعث جذب مشتری می‌شود و نقش تابلوها را مهمتر می‌کند. در اینجا به برخی از نکات اساسی اشاره می‌کنیم که هم به شما در انتخاب تابلو و هم به فعالان حرفه تابلوسازی در ساخت تابلو املاک کمک خواهد کرد.

انتخاب بهترین تابلو املاک 

تابلو مشاور املاک باید ظاهری شیک، سنگین و کاملا موقر داشته باشد. همین مسئله کار طراحی تابلو آژانس مسکن را به یک چالش تبدیل کرده است. بنابرین پیش از هر چیز بهتر است که کار ساخت و طراحی تابلو املاک خود را به دست طراح تابلو و تابلوساز باتجربه و حرفه ای بسپارید. در وهله دوم از آنها بخواهید با تایپوگرافی و لوگوتایپ، تابلویی انحصاری با نمادهای اختصاصی طراحی کنند. وجود المان در انواع تابلو مشاور املاک مهم است.

در طراحی تابلو مشاور املاک، باید حس آرامش و اعتماد به مشتری منتقل شود. بنابرین بهتر است زیرسازی تابلو کامپوزیت سفید یا نقره ای یا ترموود باشد. رنگ سفید نماد آرامش است و ترمووود نشانه ای از کلبه و خانه های چوبی است. به همین خاطر بهتر است در تابلو املاک خود از کامپوزیت رنگ سفید یا ترموود استفاده کنید. همچنین می‌توانید نور پردازی خود را با اس ام دی های آفتابی انجام دهید تا ظاهر تابلو زیبا و گرم شود. ضمنا باید از بیشترین مقدار نورپردازی در تابلو املاک استفاده شود تا هم کاملا به چشم بیاید و هم از فاصله دورتر دیده شود.

با انتخاب هوشمندانه تابلو املاک استایل و سبک کاری خود را نشان دهید. به طور مثال ممکن است در حوزه های متفاوتی مانند ملک و آپارتمان ، اداری و تجاری، باغ و ویلا ، دفتر فروش اماکن تجاری یا خانه های لوکس فعالیت کنید. پس بهتر است تابلویی متناسب با حوزه فعالیت شما طراح و ساخته شود. باید خلاق باشید و از ایده های تکراری استفاده نکنید. همان طور که می‌خواهید کسب و کار شما برتر از سایرین باشد، تابلو مشاور املاک شما هم باید منحصر به فرد باشد.

در این نوع تابلوسازی حتما از لوگو اختصاصی استفاده کنید و از نمادهای تکراری و معمولی اجتناب کنید. توانایی و گستره فعالیت خود را در تابلو مشاور املاک خود به رخ بکشید و حس اطمینان و اعتماد را به مشتری خود انتقال دهید. گاهی طراحی برخی از تابلوها کسل کننده است. توجه داشته باشید که هدف اصلی جلب توجه مشتریان و یا عابرین است. گاهی ممکن است مدل و طرح تابلو شما به قدری برای مردم جذاب باشد که با آن عکس گرفته و آن را در صفحات شبکه های مجازی به اشتراک گذارند و به طور ناخواسته باعث نشان دادن برند شما به تعداد افراد بیشتری شوند.

بر خلاف برخی از مشاغل و صنفها که اندازه تابلوسازی اهمیت چندانی ندارد. اندازه تابلو آژانس مسکن مهم بوده و بزرگی آن حس قدرت و توانایی بیشتری به مخاطب و مشتری القا میکند. بهتر است از تمام عرصه در اختیار برای عرض تابلوسازی استفاده گردد.

در تابلوسازی از فونت‌هایی استفاده کنید که خواندن آنها برای همه راحت است. فونتهای مشخص و البته جذاب در کنار استفاده از رنگ‌های متنوع می‌تواند در اولین نگاه پیام شما را به مخاطب منتقل کند. اگر مشتری شما نتواند آن را بخواند از جلوی آن رد می‌شود. البته این مسئله در مورد فونت‌های بسیار ریز هم صادق است. با انتخاب مناسب می‌تواند به جای فراری دادن مخاطب، آنها را به سمت خود جذب کنید.

در نهایت باید گفت تابلوسازی مهمترین بخش کسب و کار به شمار میرود و باعث ورود مخاطب و مشتری به دفتر شما میشود. یک مشتری جدید مطمئنا اعتماد کمتری به یک مشاور املاک دارد که چراغهای تابلوی آن سوخته یا به طور نامنظم چشمک می‌زند و به طور کلی ظاهری نامناسب دارد. در مقابل رقبا ممکن است از یک تابلو چشم نواز و جذاب و مدرن استفاده کنند که هر ببیننده‌ای را به سمت خود جذب می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

کليه حقوق اين سايت متعلق به کارگاه تابلو سازی پاسارگاد می‌باشد