تابلو سالن زیبایی کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

نکات کلیدی در مورد تابلو سالن زیبایی و آرایشگاه

کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید از نظر تابلوسازی و دکوراسیون انجام دهید تا به مشتریان و مشتریان بالقوه شخصیت سالن زیبایی خود را نشان دهید. بنابراین امروز می خواهیم به یکی از آن نکات بپردازیم: شخصیت سالن زیبایی خود را با  تابلو سالن زیبابی نشان دهید.

تابلوسازی سالن زیبابی و لوگو آرایشگاه زنانه

اولین نشانه ای که نظر یک رهگذر را به خود جلب میکند، تابلو کسب و کار شماست. از این رو اولین ارتباط شما با مشتریان و مشتریان بالقوه تابلوی سالن زیبایی است. پس طراحی آن را جدی بگیرید چراکه بدون شک بیشتر دیده شدن و بهتر دیده شدن باعث افزایش مشتری خواهد شد. بسیاری از عروس و داماد‌ها، از تابلو سالن زیبایی و آرایشگاه که عروس آن را انتخاب کرده، فیلم برداری می‌کنند. همین مساله می‌تواند یک تبلیغ مهم برای سالن زیبایی شما باشد.

اکثر اوقات ظاهر تابلوی سالن زیبایی شما اولین تصور را از نوع فعالیت شما به نمایش می گذارد – دوستانه یا دور از دسترس؟ با کیفیت یا ارزان؟ شیک یا ساده؟ نوع طراحی تابلوسازی سالن زیبایی شما معرف نوع فعالیت سالن زیبایی است. اگر لول کاری خاصی دارید. یا به دنبال مشتریان خاصی هستید. این موضوع در طراحی تابلو سالن زیبایی قابل پیاده سازی است.

همانطور که می دانید رقابت در تجارت مو و زیبایی سرسختانه است و رقابت شدیدی میان فعالان این کسب و کار وجود دارد. طراحان حرفه ای ما در تابلوسازی پاسارگاد به شما کمک خواهند کرد تا تصوری را که می خواهید منتقل کنید و اطمینان حاصل کنید که تابلو سالن زیبایی شما به بهترین شکل و خاص ترین شکل دیده شود.

نورپردازی و رنگ بندی تابلو آرایشگاه

در انتخاب رنگ‌بندی تابلوسازی برای تابلو سالن زیبایی، باید به شدت دقت شود. ایجاد یک کنتراست در انتخاب رنگ ها می‌تواند بر مخاطب شما تاثیر بیشتری بگذارد. بنابرین اگر زمینه تابلوسازی را روشن انتخاب می‌کنید، بهتر است حروف شما تیره باشند و بالعکس، اگر زمینه کار شما تیره است، باید رنگ حروف تابلو آرایشگاه خود را روشن انتخاب نمایید. در انتخاب نورپردازی هم باید دقت داشته باشید و از رنگ‌های گرم و صمیمانه استفاده کنید. پس نورپردازی آفتابی، زرد و همچنین انبه‌ای گزینه‌های مناسبی برای شما خواهند بود. البته توجه داشته باشید که تابلو شما باید دارای نورپردازی زیادی باشد. نورپردازی بیشتر می‌تواند توجه بیشتری را به خود جلب کند.

نشان دادن استایل آرایشگاه در تابلو سالن زیبایی

با انتخاب هوشمندانه تابلو آرایشگاه استایل و سبک کاری خود را در سالن زیبایی نشان دهید. به طور مثال در صورتی که می خواهید سالن خود را متفاوت و پر سر و صدا نشان دهید می توانید از زوایای تیزتر و رنگ های دراماتیک در تابلوی آرایشگاه خود استفاده کنید و اگر به دنبال این هستید که سالن خود را محیطی آرام نشان دهید بهتر است از اشکال گرد، در تابلوسازی خود استفاده کنید. در صورتی که می خواهید تابلوی شما حس زنانگی و لطافت القا کند، می توانید از طرح های گل و لطیف روی تابلوی آرایشگاه خود استفاده کنید. در هر صورت بهتر است طراحی تابلو آرایشگاه متناسب با خدماتی باشد که در سالن زیبایی ارائه میگردد.

اندازه تابلوی سالن زیبایی و متن تابلو آرایشگاه زنانه

یکی از مواردی که در تبلیغات محیطی سالن زیبایی تاثیرگذار است، اندازه تابلو آرایشگاه است. برخی از سالن داران بر این باورند که تابلوی سالن زیبایی باید بزرگ باشد تا بهتر دیده شود. این در حالی است که اندازه تابلو آرایشگاه باید با طرح، فونت و گرافیک آن تناسب داشته باشد. همچنین به یاد داشته باشید که بر روی تابلو آرایشگاه خود از طرحی استفاه کنید که بتوانید آن را بر روی کارت ویزیت و سایر تبلیغات سالن خود نیز استفاده کنید.

نکات مهم و کلیدی در مورد تابلوسازی سالن زیبابی و آرایشگاه

  • تابلو آرایشگاه و سالن‌های زیبایی باید بسیار جذاب، شیک و سنگین باشد.
  • تابلوی سالن زیبایی و تابلو آرایشگاه باید دارای طیف رنگی گرمی باشد تا مخاطب بیشتری جذب کند.
  • برای تابلو سالن زیبایی و آرایشگاه نورپردازی بیشتری مورد نیاز است.
  • طراحی تابلو آرایشگاه و سالن‌های زیبایی باید خاص باشد.
  • در این نوع تابلوسازی حتما باید از لوگو اختصاصی استفاده شود.
  • در تابلو آرایشگاه باید نام سالن بیشتر دیده شود.
  • برای دیده شدن بهتر و بیشتر می‌توانید در قسمت حاشیه تابلو از لامپ‌های وگاسی استفاده کنید.
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

کليه حقوق اين سايت متعلق به کارگاه تابلو سازی پاسارگاد می‌باشد