استفاده از اکریلیک در تابلوسازی

استفاده از اکریلیک در تابلوسازی

استفاده از اکریلیک در تابلوسازی

حروف برجسته اکریلیک توسط لیزر از یک ورق اکریلیک بریده شده و در ضخامت های متفاوت و ۳۰ رنگ موجود است. حروف اکریلیک را می توان با روکش فلزی لمینت کرد تا ظاهری متفاوت داشته باشد.

چگونه از حروف اکریلیک برای ساخت تابلو استفاده می شود؟

اکریلیک یک ماده پلاستیکی عالی برای استفاده در تابلوسازی است، زیرا یک ماده در فضای باز است که بسیار بادوام و مقرون به صرفه است. حروف اکریلیک را می توان به راحتی برش داد و به بسیاری از فونت، گرافیک و لوگو شکل داد. حروف تابلو اکریلیک وزن سبکی دارند، بنابراین ایمن و آسان نصب می شوند.

استفاده از اکریلیک در تابلوسازی

استفاده از اکریلیک در تابلوسازی

حروف تابلو اکریلیک برای محیط خارجی مناسب است یا محیط داخلی ؟

حروف تابلو اکریلیک هم در نزدیکی و هم از دور عالی به نظر می رسند، بنابراین می توان از آنها در محیط داخلی یا محیط خارجی استفاده کرد. مواد اکریلیک دارای خواص شیمیایی بادوام هستند، بنابراین می توانند در محیط خارجی در دمای بسیار گرم یا سرد دوام بیاورند و در برابر محو شدن در برابر نور مستقیم UV خورشید مقاومت کنند.

آیا حروف علامت اکریلیک گران هستند؟

حروف تابلو اکریلیک بسیار مقرون به صرفه هستند. به خصوص در مقایسه با مواد دیگر مانند آهن، برنج یا پلاستیک. اکریلیک مقرون به صرفه است زیرا تجزیه نمی شود، نگهداری از آن آسان است و برای سال ها عالی به نظر می رسد.

استفاده از اکریلیک در تابلوسازی

استفاده از اکریلیک در تابلوسازی

سفارش تابلو اکریلیک چقدر طول می کشد؟

پس از تایید سفارش، تابلوهای اکریلیک ۱۰-۱۲ روز طول می کشد تا تولید و آماده نصب شود.

آیا می توانید لوگوها و فونت های سفارشی را با اکریلیک بسازید؟

بله، ما می‌توانیم طرح های گرافیکی سفارشی را با مواد اکریلیک بسازیم. برای دریافت مشاوره و دریافت راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چگونه تابلو اکریلیک را نصب می کنید؟

حروف تابلو اکریلیک معمولاً هنگام نصب در فضای باز به روش نصب پین چسبانده می شوند. بسته به ضخامت اکریلیک، پین یا گل میخ یا در پشت حروف تابلو پیچ می شود و می توان آن را به صورت هموار به دیوار نصب کرد یا اگر مواد خیلی نازک باشد، گل میخ نیاز به ایستادن دارد. آن را نگه دارید. چسب دو طرفه یک روش نصب رایج در هنگام نصب در محیط داخلی است، باید روی سطح صاف و بدون متخلخل قرار گیرد. توصیه می کنیم برای دوام بیشتر، یک مهره از چسب سیلیکونی یا اپوکسی به چسب دوطرفه اضافه کنید.

چه مشکلاتی ممکن است با نصب حروف اکریلیک ایجاد شود؟

مواد اکریلیک دارای خواص شیمیایی خاصی هستند که باید در هنگام چسباندن آن به تابلوی مورد توجه قرار گیرند. به طور خاص، اکریلیک با نوسانات دما کمی منبسط یا منقبض می شود. ما پیچ یا میخ زدن به حروف اکریلیک را توصیه نمی کنیم. بهتر است حروف را با چسب دوطرفه وصل کنید. اگر قصد دارید ورق اکریلیک را سوراخ کنید، بهتر است سوراخ ها را کمی بزرگتر بگیرید تا اکریلیک منبسط نشود و در اطراف بست مانند پیچ یا میخ ترک نخورد. برای چسباندن حروف بهتر است از چسب اکریلیک استفاده کنید. چسب فوم دو طرفه برای نصب در محیط داخلی مناسب است زیرا اشعه ماوراء بنفش فوم را خراب می کند.

استفاده از اکریلیک در تابلوسازی

استفاده از اکریلیک در تابلوسازی

نکات کلی در مورد حروف اکریلیک

ورق اکریلیک از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته میشود که استحکام و استحکام کششی زیادی را برای تابلوسازی ارائه می دهد. اکریلیک پلاستیکی همچنین مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و خوردگی دارد و با مهارکننده‌های UV ترکیب می‌شود که به جلوگیری از محو شدن رنگ‌ها کمک می‌کند. شکل هر کاراکتر توسط لیزر کامپیوتری بریده می شود.

چه رنگ هایی برای حروف اکریلیک موجود است؟

اکریلیک می تواند رنگدانه ای جامد یا رنگی باشد. انتخاب محدودی از رنگ های پیگمنت بر اساس ضخامت آن وجود دارد. ما ۴۶ رنگ استاندارد را ارائه می‌دهیم. حروف اکریلیک دارای ضمانت مادام العمر هستند.

کليه حقوق اين سايت متعلق به کارگاه تابلو سازی پاسارگاد می‌باشد