کارگاه تابلوسازی پاسارگادمحصولات تابلوسازی

کلیه مراحل تابلوسازی از طراحی تا نصب زیر نظر متخصص انجام می پذیرد.

از ابتدا تا انتهای تابلوسازی همراه شماییم

طراحی آنلاین تابلو

خدمتی جدید از کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

شما می توانید ایده خود را بصورت آنلاین طراحی کرده و سپس پیش نمایش تابلو خود را ملاحظه نمایید و پس از تایید کلیه مراحل ثبت سفارش را بصورت آنلاین انجام دهید

شروع طراحی تابلو

ساخت تابلو

خدمتی جدید از کارگاه تابلوسازی پاسارگاد

شما می توانید ایده خود را بصورت آنلاین طراحی کرده و سپس پیش نمایش تابلو خود را ملاحظه نمایید و پس از تایید کلیه مراحل ثبت سفارش را بصورت آنلاین انجام دهید

شروع ساخت تابلو

تابلو کامپوزیت

جذاب و پرطرفدار

تابلو کامپوزیت یکی از رایج‌ترین تابلوها در دنیای تابلوسازی است. این تابلو حدود ۲۰ سال است که وارد صنعت تابلوسازی ایران شده و توانسته طرفداران زیادی را جذب کند.

تابلو کامپوزیت

تابلو استیل

شیک و بادوام

تابلو استیل در مدت کوتاهی توانست خود را به خوبی در بازارهای مختلف جا بیندازد. در هر جا که بازار هست، غیر ممکن است که نتوانید تابلو استیل ببینید.

تابلو استیل

تابلو چلنیوم

تابلوسازی مطابق با هر سلیقه ای

تابلو چلنیوم همواره بیشترین سفارش را در میان تابلو ها داشته است دلیل اصلی تنوع بالا، عمر زیاد، دید خوب و استاندارد بودن این تابلو است.

تابلو چلنیوم

خدمات کارگاه تابلو سازی پاسارگاد

خدمات فوری تابلوسازی مطابق با هر سلیقه ای

خرید و قیمت تابلو ترموود
تابلو چلنیوم
خرید تابلو سوئدی قیمت تابلو سوئدی
خرید تابلو لایت باکس قیمت تابلو لایت باکس
خرید و قیمت تابلو پیکسلی کارگاه تابلوسازی پاسارگاد
قیمت تابلو لاس وگاسی و خرید تابلو لاس وگاسی در تهران
خرید و قیمت تابلو استیل
خرید و قیمت تابلو کامپوزیت

قیمت تابلو را آنلاین محاسبه کن

برای اولین بار، محاسبه قیمت تابلو به صورت آنلاین در کارگاه تابلو سازی پاسارگاد

خدمات تابلوسازی کارگاه تابلو سازی پاسارگاد

برای موفقیت همراه شما هستیم

 

طراحی تابلو

کارشناسی تابلو

ساخت تابلو

نصب و اجرای تابلو

سرویس و نگهداری تابلو

مشاوره ونظارت در تابلوسازی

کاتالوگ آنلاین تابلوسازی

تابلو چلنیوم همواره بیشترین سفارش را در میان تابلو ها داشته است دلیل اصلی تنوع بالا، عمر زیاد، دید خوب و استاندارد بودن این تابلو می باشد. قیمت تابلو چلنیوم نیز از مهمترین دلایل استقبال کشتریان می باشد.تابلو چلنیوم همواره بیشترین سفارش را در میان تابلو ها داشته است دلیل اصلی تنوع بالا، عمر زیاد، دید خوب و استاندارد بودن این تابلو می باشد.

مشتریان تابلوسازی پاسارگاد

اعتبار پاسارگاد اعتمادیست که شما به ما داشته اید

۱۰۰۰

مشتری راضی

۵۰۰

پروژه انجام شده

۵۰

تعداد همکاران

۴۰۰

تعداد پشتیبانان

پاسخگو هستیم

سوالات متداول تابلوسازی

در این قسمت بخشی از سوالات متدوال شما عزیزان با پاسخگو هستیم برای مشاهده موراد بیشتر به صفحه سوالات متداول مراجعه شود

  • طراحی رایگان

    در این مجموعه کلیه طراحی های تابلو ها بصورت رایگان انجام میپذیرد

  • حمل و نصب رایگان

    کلیه خدمات حمل و نقل و نصب محصولات در این مجموعه بصورت رایگان انجام میذیرد

با کارگاه تابلوسازی پاسارگاد تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را در زمینه متریال و طراحی مناسب کسب و کارتان راهنمایی میکنند.

ساخت تابلو در کارگاه تابلوسازی پاسارگاد با مرغوبترین متریال موجود در بازار انجام میگیرد.

ما از چلنیوم های اسپانیایی ، ورق استیل ۳۰۴ ضخیم ، ورق کامپوزیت آلومکس، ورق پلکسی سامپکس استفاده میکنیم.

بله، امکان سفارش و ساخت تابلو برای تمام نقاط جهان و امکان ساخت و نصب برای تمام نقاط ایران وجود دارد.

کارگاه تابلوسازی پاسارگاد مفتخر است سفارشهایی از کشورهای مختلف مانند اتریش، هلند و امارات و … داشته است.

خیر، علاوه بر امکان سفارش حضوری در محل کارگاه تابلوسازی پاسارگاد، امکان ثبت سفارش آنلاین یا تلفنی تابلو هم وجود دارد.

پشتیبانی بسیار عالی در کارهای انجام شده خود دارند و فوق العاده مسئولیت پذیر هستند ما از همکاری با مجموعه خوبتون بسیار لذت میبریم

موفق باشید.
بی نقص و حرفه ای

ممنون از کیفیت بسیار بالای تابلوسازی پاسارگاد

به جرات میتوان گفت کارگاه تابلو سازی پاسارگاد حرفه ترین مجموعه

هست که تا بحال همکاری کردم مجموعه عالی و تیم قوی

اندازه ایده آل حروف در تابلوسازی

اندازه ایده آل حروف در تابلوسازی

بهترین اندازه حرف را برای تابلو خود انتخاب کنید اندازه ایده آل …
عوامل موثر در طول عمر تابلو

عوامل موثر در طول عمر تابلو

عوامل موثر در طول عمر تابلو با توجه به بالا رفتن هزینه ها سوالی…
تابلو باشگاه بدنسازی | تابلو باشگاه | تابلو باشگاه پرورش اندام | تابلو باشگاه ورزشی

یک تجربه عالی برای تابلو باشگاه ورزشی

تابلو باشگاه بدنسازی | تابلو باشگاه | تابلو باشگاه پرورش اندام |…
کارگاه تابلو سازی پاسارگاد

کارگاه تابلو سازی پاسارگاد سازنده تابلوهای تبلیغاتی و ارائه دهنده خدمات تابلوسازی حرفه ای و فوری میباشد.  کلیه تابلوها با طراحی خاص و به روز و رایگان می باشد. کارگاه تابلو سازی پاسارگاد در سالهای اخیر و به جهت اجرای پروژهای خاص به عناوین زیادی دست یافته است و همچنین بهترین تابلو ساخته شده و نصب شده تا به حال هم در این مجموعه بزرگ و با سابقه اجرا گردیده است. در کارگاه تابلوسازی پاسارگاد خدمات تابلوسازی آنلاین  برای مشتریان در دسترس است. ساخت و اجرای تابلو چلنیوم با تمام متدها و سبک های روز، تابلو پلاستیک لبه هندی و کنشکاف، چلنیوم ساده، پانچ، طلایی و نقره ای، تابلو استیل با تنوع زیاد نقره ای، خشدار و طلایی، تابلو پیکسلی مربعی و انگشتی، تابلوهای برنامه دار، تابلو پولکی، تابلو مخملی، تابلو سوپر ساید لایت و ساید لایت، تابلو حروف کریستالی و تابلو وکیوم، تابلو وگاسی، تابلوهای رینگ استیل و استیل پلاست و استیل پلاستیک و تابلو پرسی و فانتا کروم و کرومیک ساخته و در سردرب کسب و کارهای مشتریان اجرا می شود.

کارگاه تابلو سازی پاسارگاد یکی از مجهزترین تابلو سازی های تهران به شمار می رود. خدمات تابلوسازی فوری و حرفه ای توسط بهترین تابلوسازی تهران با دستگاه های پیشرفته تابلو سازی انجام میشود، دستگاه اتومات ساخت حروف چلنیوم و استیل، دستگاه وکیوم حروف برجسته، حک و برش لیزر پلکسی و استیل می باشد. همچنین طراحی و ساخت انواع تابلوهای پلاستیک، استیل، چلنیوم، اجرای تابلو و نمای کامپوزیت، ساخت لایت باکس، اجرای بیلبوردهای عظیم تبلیغاتی، ساخت تابلوهای راهنمای طبقات، نئون پلاستیک و تابلو پلکسی و تولید حروف وکیوم، در سراسر کشور صورت می گیرد. یکی از خدمات تابلوسازی آنلاین و فوری، تابلوهای حروف برجسته می باشد که بر روی نمای ساختمان ها مشهود است. همچنین هنگام رانندگی بسیاری از این تابلوها را در بالای سر درب فروشگاه ها، شرکت های تجاری، اداری و مجتمع ها مشاهده می کنیم.

در کارگاه تابلو سازی پاسارگاد، برای تمامی مشتریان از متریال انحصاری و اختصاصی با برند خودمان استفاده میکنیم و در عین حال تمامی تابلوها با دقت و کیفیت بسیار زیادی تولید می شود. تمامی متریال ها علاوه بر زنگ نزدن، در شرایط آب و هوایی مختلف نیز کاربرد دارند. برای رویه بیشتر تابلوهای نور دار از پلکسی های تایوانی سه میلیمتر استفاده میگردد. مزیت این متریال زیبایی بصری در تابلو نور دهی عالی و سبب دوام و مقاومت مناسب آن می شود. چنانچه مشتری به روشنایی داخل تابلو نیاز داشته باشد، با استفاده از لامپ های LED و اضافه کردن آن به داخل کانال حروف برجسته، این فرآیند به بهترین نحو انجام می گیرد. همچنین چنانچه مشتریان برای سفارش تابلو مغازه خود حروف برجسته یا تابلو تبلیغاتی به خصوصی را در نظر داشته باشند، قابلیت طراحی، ساخت و نصب تابلوها با سایر متریال های غیر کاربردی در تابلوسازی به نحو مطلوب فراهم است.

خدمات تابلوسازی فوری و طراحی تابلو مغازه توسط پرسنل توانمند و کاربلد انجام میشود که جزو بهترین نفرات این حوزه در کشور هستند. تابلوسازی آنلاین کارگاه تابلوسازی پاسارگاد با سرعت در پاسخگویی و ارائه پیش فاکتور در همان روز سفارش آمادگی شروع ساخت تابلو در همان روز اول سفارش را دارد. در کارگاه تابلوسازی پاسارگاد پرسنلی مشغول به فعالیت هستند که حداقل ۱۵ سال در حرفه تابلوسازی مشغول هستند و کاملا این حوزه را درک میکنند و نسبت به تمامی متریال و تابلوها شناخت بسیار خوبی دارند. خیلی از مجموعه های تابلوسازی در تهران و کشور توسط افراد آماتور و تازه کار اداره میشود که عدم درک صحیح از تابلوسازی و هنر خطاطی و طراحی باعث خروجی بسیار ضعیف در تابلوهای سردرب مغازه ها میشود. مشتریان باید در زمان سفارش علاوه برای تحقیق و بررسی رزومه مطمئن شوند تصاویری که به عنوان نمونه کار در سایت ها و پیج های این تابلوساز ها هست متعلق به این مجموعه ها میباشد و سرقت از نمونه کارهای همکاران دیگر نباشد. اتفاق زشتی که در کشور ما و صنعت تابلوسازی بسیار شاهد آن هستیم پیدایش هزاران تابلوساز بدون جا و مکان و سیار با نام های فیک و نمونه کارهای دزدیده شده در گروه ها و پیج های سایر همکاران در شبک های اجتماعی میباشد. متاسفانه بیشتر تصاویر آپلود شده در سایت دیوار و اپ اینستاگرام متعلق به کارگاه تابلوسازی پاسارگاد میباشد که به خاطر ضعف قانونی کپی رایت نتوانسته ایم بیشتر این موارد رو حذف کنیم. پس توصیه ما به شما مشتریان عزیز این هست فریب تبلیغات دروغ و قیمت های پایین را نخورید تا سرمایه شما دور ریز نگردد. خدمات تابلوسازی حرفه ای و فوری در کارگاه تابلوسازی آنلاین پاسارگاد در سریعترین زمان ممکن انجام میشود.

کليه حقوق اين سايت متعلق به کارگاه تابلو سازی پاسارگاد می‌باشد
whatsapp